Nytt från gårdagen


Igår efter skolan åkte jag in till stan med mamma, skulle bara kolla på guldfynd om något smycke för när jag konfirmerades fick jag ett presentkort där på 300kr. Hittade ett jättefint halsband för 149 kr och det var ta 3 betala för 2 på alla smyckerna så jag tog två paket med öronhängen och sen hade jag lite pengar kvar och då hittade jag ett par jättefina ljuslyktor så allt detta fick jag för mitt presentkort. Lyktorna är jättefina när de lyser så kommer ladda upp bilder på allt jag köpte igår någon dag. Kanske imorgon om jag hinner.
För hela min morgondag är upptagen, först sovmorgon länge, vid kvart i två travgarderoben till åtta och vid nio är det träning som gäller! Köpte även en ögonskuggsborste på gina och en långarmad tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0